Bóle kręgosłupa

ból-kręgosłupa-przepuklina-krążka-międzykręgowego

Bóle kręgosłupa stanowią chorobę cywilizacyjną i są prawdziwą plagą społeczną. Zakłócają one zarówno pracę jak i sen oraz wypoczynek. Do długo trwających bólów kręgosłupa często dołącza się depresja oraz zwątpienie w możliwość wyleczenia.

Pacjenci z przewlekłymi bólami krzyża trafiają do lekarzy rodzinnych, neurologów, ortopedów, rehabilitantów, reumatologów oraz neurochirurgów. Często zdarza się niestety, że lekarze ci nie mają dostatecznej wiedzy na temat bólów krzyża i nie wiedzą jak je leczyć. Niejednokrotnie pacjenci zdesperowani brakiem poprawy trafiają w ręce różnych kręgarzy i tzw. nastawiaczy, którzy to często mają ogromne zdolności w „odchudzaniu” portfela.

Dlatego tak ważne jest prawidłowe i kompleksowe leczenie oraz przede wszystkim zapobieganie bólom krzyża.

PROPONUJEMY:

1. kompleksowe podejście do leczenia

2. przedstawienie planu diagnostyki i leczenia

3. zniesienie dolegliwości bólowych nowoczesnymi lekami

4. poprawę jakości życia pacjenta

5. zestaw ćwiczeń indywidualny dla każdego pacjenta

6. zaopatrzenie ortopedyczne ( wygodne pasy , gorsety itp.)

7. porady dotyczące zapobiegania bólom kręgosłupa w życiu codziennym

UWAGA:

Pacjenci zgłaszający się do Poradni proszeni są o przyniesienie ze sobą wszystkich wyników badań, konsultacji, zdjęć RTG, które do tej pory były wykonane oraz przyjmowane aktualnie leki.