Kwas hialuronowy

Wiskosuplementacja – Indywidualna terapia dolegliwości bólowych stawów

Innowacja w leczeniu choroby zwyrodnieniowej stawów. Kwas hialuronowy jest naturalną substancją występującą w organizmie, która pełni ważną funkcję w wielu narządach, takich jak: stawy, oczy, skóra.

W stawach kwas hialuronowy nadaje płynowi stawowemu szczególne właściwości. Podanie iniekcji kwasu hialuronowego do stawu poprawia jakość płynu stawowego. Dochodzi do tzw „smarowania”, dzięki któremu zmniejszają się dolegliwości bólowe oraz poprawia się zakres ruchów w stawach.

Dzięki iniekcjom dostawowym kwasu hialuronowego uzyskuje się:

1. zmniejszenie dolegliwości bólowych
  2. niepostępowanie zmian zwyrodnieniowych stawów
  3. działanie smarujące i amortyzujące
  4. powrót do aktywnego życia

Kwas hialuronowy występuje w postaci iniekcji o rożnych stężeniach oraz gęstościach.

Najczęściej podaje się od 3 do 5 iniekcji w odstępach tygodniowych.

Najlepsze jednak efekty daje nowoczesna terapia wysokooczyszczonym i stężonym kwasem hialuronowym podawanym TYLKO RAZ na 6 lub 12 miesięcy.

Aby uzyskać najlepszy efekt leczniczy w Klinice iniekcje wykonywane są pod kontrolą USG, aby precyzyjnie podać preparat do chorego stawu.

W Klinice stosujemy tylko najnowocześniejsze oryginalne produkty medyczne renomowanych światowych producentów.

Kwas hialuronowy

Hondro Hialurom

Hialurom Hondro

CHONDROVITAL Gel

Innowacyjny Szwedzki produkt już w Polsce
Zastrzyki kwasu hialuronowego w formie stabilnego żelu,który zapewnia długotrwałe działanie oraz lepszą amortyzację i smarowalność stawów. Szwedzki żel CHONDROVITAL o dużej masie cząsteczkowej do 3 mln Daltonów jest doskonałym środkiem poślizgowym, amortyzującym wstrząsy, filtrującym i stymulującym metabolizm komórek chrzęstnych. Poprzez swoje właściwości chemiczne przywraca równowagę w procesie odbudowy stawów. Wynikiem tego jest zmniejszenie bólów stawowych oraz polepszenie ich funkcjonowania przez 6 do 12 miesięcy. Dla osób aktywnych, sportowców jedna iniekcja zapewnia pełne uzupełnienie mazi stawowej. Preparat zapewnia doskonale tłumienie wstrząsów oraz szybką regeneracje stawów - stosowany u piłkarzy Atletico Madryt (http://intramedical.pl/)
Klinika Zdrowej Kości jako jedyna w Łodzi stosuje innowacyjny Szwedzki żel. Dla komfortu pacjenta oraz precyzji podania preparat podawany jest dostawowo w znieczuleniu oraz pod kontrolą USG

Chondrovital Gel

Genvisc

GPlus

• Genvisc gplus+ jest połączeniem kwasu hialuronowowego, siarczanu chondroityny i
    N-Acetyloglukozaminy. Substancja lecznicza składająca się z tych elementów jest umieszczona w gotowej do iniekcji strzykawce.
  • Genvisc gplus+ jest absolutną nowością właśnie ze względu na połączenie tych trzech składników w jedną substancję leczniczą gotową do zaaplikowania.
  • Genvisc gplus+ jest wyjątkowym, gotowym do aplikacji żelem dostawowym, zapewniającym leczenie wszelkich schorzeń chrzęsto-stawowych, do których możemy zaliczyć między innymi zapalenia kostno-stawowe (OA) czy choroby zwyrodnieniowe stawów (DJD).

Genvisc opakowanie

Genvisc gplus+ to bezpieczny, skuteczny i niezwykle prosty w użyciu produkt. Opakowanie Genvisc gplus+ zawiera gotową do użycia strzykawkę napełniona substancją leczniczą

Wyjątkowość Genvisc gplus+ oparta jest na zawarciu w jednej substancji leczniczej trzech niezbędnych do leczenia stawów substancji aktywnych. W jednym zastrzyku o pojemności 2,25ml znajduje się:

• Kwas hialuronowy – 36 mg/2,25ml
  • Siarczan chondroityny – 67,5 mg/2,25ml
  • N-acetyloglukozamina – 67,5 mg/2,25ml

Użycie Genvisc gplus+ niezwykle skutecznie pomaga w odbudowie uszkodzonych chrząstek prowadząc do przywrócenia ich funkcjonalności oraz wyraźnej poprawy sprawności stawów. Redukcja zwyrodnień przy jednoczesnej znaczącej redukcji bólu to kolejne zalety tego produktu.

Genvisc gplus+ dzięki zawartości obok kwasu hialuronowego chondroityny i glukozaminy, zapobiega zapaleniu błony maziowej, zapobiega utracie agrekanu, skutecznie chroni komórki chrzęstne, działa przeciwzapalnie. Obie substancje: siarczan chondroityny i N-acetyloglukozamina są niezbędne do właściwego funkcjonowania stawów.
Uzupełnienie ich staje się więc logicznym elementem kuracji stawów.

Kwas hialuronowy jest biopolimerem naturalnie występującym w organizmie człowieka. Jest on głównym składnikiem mazi stawowej. Odpowiada za lepkość mazi oraz smarowanie powierzchni stawowych. Jest odpowiedzialny za rozpuszczanie i dostarczanie substancji odżywczych do chrząstek stawów. Stanowi warstwę chroniącą komórki chrzęstne przed zgniataniem. Z wiekiem ilość kwasu chialuronowego w organizmie zmniejsza się, przez co stawy stają się bardziej podatne na urazy i choroby. Gdy pojawia się choroba bądź uraz, aby wspomóc organizm w leczeniu, należy uzupełniać ilość kwasu hialuronowego. Najskuteczniejsza metoda to podanie go zastrzykiem dostawowo

Siarczan chondroityny i N-acetyloglukozamina
Genvisc gplus+ dzięki zawartości tych dwóch związków, zapobiega zapaleniu błony maziowej, zapobiega utracie agrekanu, skutecznie chroni komórki chrzęstne, działa przeciwzapalnie.

Siarczan chondroityny i N-acetyloglukozamina są to substancje występujące w organizmie człowieka. Są one ulokowane w zdrowej strukturze chrząstek. Istnienie siarczanu chondroityny zapewnia ochronę oraz rozmnażanie się chondrocytów. Chondrocyty to komórki chrzęstne, zanurzone w substancji międzykomórkowej zwanej chondryną. Gdy nasz staw dopada choroba bądź uraz automatycznie zaczyna się on borykać z deficytem tych substancji.

Badania dowodzą, że zastosowanie N-Acetyloglukozaminy wspomaga produkcję komponentów takich jak np. agrekan, który jest odpowiedzialny za wiązanie hialuranów.

Glukozamina zwiększa produkcję kwasu hialuronowego w mazi stawowej. Ponadto, glukozamina chroni kolagen przed degeneracją w komórkach chrzęstnych powstrzymując utlenianie białek.
Glukozamina zatrzymuje syntezę MMP, a co za tym idzie zwyrodnienia proteoglikanów. Zapalenie, które jest powodem zwyrodnienia chrząstek jest powstrzymywane właśnie przez glukozaminę.

Uzupełnienie ich staje się więc logicznym elementem kuracji stawów.

Unikatowa formuła Genvisc gplus+ posiada właściwości zapewniające leczenie i ochronę stawów przez rok od aplikacji. Oznacza to, że w bardzo wielu przypadkach chorób stawów wystarczy wykonać tylko jeden zabieg w roku w przeciwieństwie do innych preparatów, których aplikacja - aby była skuteczna - musi być powtarzana wielokrotnie.

Gdy porównamy Genvisc gplus+ z innymi produktami na rynku zawierającymi jedynie kwas hialuronowy, widać na pierwszy rzut oka jak wielką przewagę niesie użycie Genvisc gplus+ .
W przypadku zastosowania zwykłego kwasu hialuronowego, lekarz zaleca zażywanie suplementów diety – glukozaminy czy chondroityny, które pacjent musi połykać w tabletkach przez bardzo długi czas po zabiegu. Tabletki rozpuszczają się w organizmie trafiając tylko w części do miejsca przeznaczenia czyli chorego stawu.

W przypadku zastosowania Genvisc gplus+ dostarczamy wszystkie trzy niezbędne komponenty do leczenia chorego stawu dokładnie w punkt, w miejsce, które chcemy leczyć, likwidując jednocześnie konieczność zażywania jakichkolwiek tabletek z suplementami.
Zawartość poszczególnych składników w substancji leczniczej oprócz gwarancji skutecznego leczenia i ochrony stawów ma również inne bardzo wymierne korzyści dające znaczącą przewagę nad konkurencyjnymi środkami dostępnymi na rynku.

Korzyści płynące z tego faktu są oczywiste:

• Większa skuteczność i znacznie szybsze efekty leczenia w porównaniu do podobnych produktów
  • Znaczne zmniejszenie kosztów leczenia - zazwyczaj tylko jeden wydatek w roku
  • Mniej wizyt w gabinecie zabiegowym to brak dyskomfortu związanego z leczeniem,
  • brak konieczności zażywania dodatkowych suplementów po zabiegu. Nie musisz więc połykać tabletek np. z glukozaminą. Wszystko czego potrzebuje twój staw znajduje się z Genvisc gplus+ .

Wszystko to przekłada się na znacznie więcej uśmiechu na Twojej twarzy.

Chrząstki są częścią stawów, które amortyzują naprężenia powstałe w momencie zetknięcia się ze sobą końcówek kości, umożliwiając sprawne funkcjonowanie stawów. Gdy chrząstka nie jest zdrowa, staw nie może pełnić swojej funkcji. Jednym z elementów zdrowej chrząstki jest odpowiedni bilans kwasu hialuronowego, siarczanu chondroityny, N-Acetyloglukozamina.

Taki bilans zapewnia Genvisc gplus+.

Zapalenie kostno stawowe czy zwyrodnieniowa choroba stawów, jest formą artretyzmu, którego przyczynami mogą być złamanie, zapalenie, uraz. Są to jedne z przyczyn uszkodzenia chrząstek i pozbawiania ich naturalnych właściwości funkcyjnych. Inną przyczyną chorób stawów jest po prostu upływ czasu, starzenie się.

Zapalenie kostno stawowe jest chorobą postępującą, która może ulokować się w dowolnym stawie w ciele człowieka. Miejscami jednak najbardziej narażonymi są: ręce (palce, nadgarstek, łokieć, ramię), biodra (odcinek lędźwiowy), kostki, kolana.

Zmiana zwyrodnieniowa stawu kolanowego

Oczekiwania po wykonanym leczeniu
Oczekiwania pacjentów po przeprowadzonym leczeniu stawów sprowadzają się do kilku elementów: sprawność ruchowa, brak bólu oraz ochrona stawów przed powrotem schorzenia. Genvisc gplus+ dzięki zawartości trzech aktywnych komponentów jest najefektywniejszym produktem na rynku wspomagającym leczenie chorób zwyrodnieniowych stawów, zapaleń kostno stawowych czy schorzeń pokontuzyjnych. Tylko Genvisc gplus+ zapewnia tak kompleksowe działanie w odbudowie chrząstki i działaniu przeciwzapalnym.

Zalecenia po iniekcji
Nie należy przeciążać stawu kolanowego przez 48 godzin po podaniu oraz nie prowadzić nadmiernej aktywności ruchowej (bieganie, podnoszenie ciężarów, gra w piłkę itp.). Należy unikać długoczasowego przebywania w pozycji stojącej.
Przejściowe objawy po iniekcji:
- częste – problem z ruchem w stawie, sztywność lub ból mięśni, ból stawów,
- rzadkie – obrzęk lub zaczerwienienie w miejscu podania.
W przypadku wystąpienia podrażnienia stawu po podaniu leku może wystąpić wysięk wymagający punkcji.

Regulacja
Product GENVISC ™ gplus+ regeneracyjny Bio-Matrix Gel Implant
Classification GMDN code: 33525 (Tissue reconstructive material, biological)
Europe: Class III
Clinical Classification according to Table 1 of EN ISO 10993-1:2009
Category: Material
Contact: Cartilage tissue/ Articular
Contact Duration: A

Sterylizacja. Termin ważności
Sterylizacja jest przeprowadzona zgodnie z rozporządzeniem EN ISO 11135-1:2007.
Termin ważności produktu, dwa lata od daty produkcji na opakowaniu.
Stability-Sterility;
DF-001 Section:14