Leczymy bóle kręgosłupa łódzkim pacjentom

Bóle kręgosłupa Bóle kręgosłupa stanowią chorobę cywilizacyjną i są prawdziwą plagą społeczną. Zakłócają one zarówno pracę, jak i sen oraz wypoczynek. Do długo trwających bólów kręgosłupa często dołącza się depresja oraz zwątpienie w możliwość wyleczenia.

Pacjenci z przewlekłymi bólami krzyża trafiają do lekarzy rodzinnych, neurologów, ortopedów, rehabilitantów, reumatologów oraz neurochirurgów. Często zdarza się niestety, że lekarze ci nie mają dostatecznej wiedzy na temat bólów krzyża i nie wiedzą, jak im zaradzić i je leczyć. Niejednokrotnie pacjenci zdesperowani brakiem poprawy trafiają w ręce różnych kręgarzy i tzw. nastawiaczy, którzy to często mają ogromne zdolności w… „odchudzaniu” portfela.

Dlatego tak ważne jest prawidłowe i kompleksowe leczenie bólu kręgosłupa oraz przede wszystkim zapobieganie bólom krzyża.

W trosce o Twój kręgosłup proponujemy:

1. kompleksowe podejście do leczenia,
  2. przedstawienie planu diagnostyki i leczenia,
  3. zniesienie dolegliwości bólowych nowoczesnymi lekami
  4. poprawę jakości życia pacjenta
  5. zestaw ćwiczeń indywidualny dla każdego pacjenta
  6. zaopatrzenie ortopedyczne ( wygodne pasy , gorsety itp.)
  7. porady dotyczące zapobiegania bólom kręgosłupa w życiu codziennym

UWAGA:
Pacjenci zgłaszający się do Poradni proszeni są o przyniesienie ze sobą wszystkich wyników badań, konsultacji, zdjęć RTG, które do tej pory były wykonane oraz przyjmowane aktualnie leki.

Klinika Zdrowej Kości w Łodzi

Zapraszamy po zdrowy kręgosłup bez bólu!

Tematy: bóle kręgosłupa przyczyna, ból kręgosłupa leczenie łódź,  bóle stawów leczenie łódź, bóle krzyża, lekarz ortopeda łódź, poradnia ortopedyczna łódź, leczenie przepukliny