Leczenie osteoporozy

osteoporoza-lodz-leczenie-osteoporozy-lodz

Osteoporoza jest chorobą, która zwiększa podatność pacjenta na złamania w wyniku zmniejszenia gęstości kości oraz zaburzenia jej budowy wewnętrznej.

1. Na osteoporozę chorują najczęściej kobiety po 50 roku życia oraz mężczyźni po 70 roku życia. Może ona również dotyczyć osób młodszych oraz dzieci.

2. Osteoporoza może być „samoistna” ( pierwotna) bez uchwytnej przyczyny lub wtórna jako powikłanie innej choroby lub leków. Jeżeli matka lub ojciec przebyli złamanie osteoporotyczne ( po niewielkim urazie) ryzyko, że i my będziemy chorzy jest duże

3. Palenie papierosów oraz nadużywanie alkoholu również mogą wywołać osteoporozę.

4. Jeżeli przyjmujemy leki, tzw. „sterydy” z powodu m.in. reumatoidalnego zapalenia stawów (RZS), przewlekłych chorób płuc, chorób skóry, alergii jesteśmy narażeni na rozwój osteoporozy polekowej.

Klinika Zdrowej Kości oferuje:

1. Nowoczesną diagnostykę osteoporozy

2. Plan leczenia indywidualny dla każdego pacjenta

3. Leczenie doustne zgodne ze światowymi standardami

4. Leczenie pozajelitowe ( zastrzyki) – innowacyjnymi, nowoczesnymi lekami

5. Systematyczną kontrolę postępów leczenia pacjenta

6. Udział pacjenta w programach klinicznych i lekowych

UWAGA:

Pacjent zgłaszający się do Kliniki proszony jest o zabranie ze sobą całej posiadanej dokumentacji medycznej ( wyniki badań, karty pobytu w szpitalu, używane leki, zdjęcia RTG) oraz przyjmowanych aktualnie leków.